Sjukt rolig kväll igår :D

Har inte skrattat så mkt på länge :O
Ida kom till mig på kvällen, vi öppna en flaska vin, satt o snacka o spela lite, kommit fram till att vi e väldigt lika egentligen :O ! Vi gav oss också ut på en liten tur runt skottorp o kan ju säg att d hände en hel del, många minnen som kommer va kvar från den dagen asså! Som bajslådor o muterade paprikor o så xD o en mkt fin rosett får vi ju inte glömma :D haha. tyvärr får ja inte in bilderna från kvällen på datorn just nu, sladden borta :O men d kommer kanske senare.
Tack Ida för en underbart rolig kväll iaf, måste göras om<33
Nu ska ja orka klä på mig o fixa mig lite sen ska ja nog hem till min älskling.

pusspuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0