Heeelt slut :O

Har kommit in på praktik på torghallen i laholm nu i 2 mån, sen blir d förhoppningsvis jobb :) äntligen händer d nåt i mitt liv. Vill bara kunna flytta hemifrån nu, fatta ja fyller snart 21 o bor fortfarande hemma. Usch hemskt!
Iaf, har gått igenom hela kassa systemet idag så e helt slut i huvvet :O hur mkt som helst att komma ihåg o hålla koll på ju. Men men d sätter väl sig snart. Kämpar verkligen så mkt ja kan för måste ha ett jobb så ja kan börja leva igen!

Så har typ inte hänt mkt alls annars, allt har bara stått stilla :/ eller jo ja har förlängt håret, min underbara pojke va snäll o gav mig d :) sen är han snart klar med sitt körkort me. Han är en väldigt duktig pojke hihi<3



Nu ska ja lägga mig i sängen o läsa veckorevyn :)
PussPuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0