Strömavbrott

Japp. just när ja skulle lägga mig o skriva i min lilla blogg igår så fick vi strömavbrott, så typiskt. men men!

Idag har ja jobbat mellan 9-18 segt :/ o sen kom Amanda till mig en runda ikväll, så vi fick en liten promenad, snacka massa strunt o så :) allti trevligt!

Sen ett STORT GRATTIS till min pojke som klarade sin uppkörning idag<3


Denna fick ja köpt när ja var inne i stan igår :)
Sen fick ja lämnat in mobilen så har ny lånetelefon igen, 3 har asså INGA bra mobiler :O dom går bara sönder o måste fixas hela tiden, så irriterande!!

Nu hade ja tänkt lägga mig o börja läsa : Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson
den sägs vara bra??

Nattinatt
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0