Fredagsmys<3

Myspys me min älskling ikväll, o vi eller rättare sagt han har kört ut till mellby 2 ggr, först för att tanka sen hem o la oss i sängen o snacka o så sen kom det smartot på att han var hungrig (kan va en anledning till att få köra kanske xD) haha! Så bar d iväg ut till Mc Donalds me :) O kan ju säg att ja har nog hört Chris Brown-with you typ 1 miljon gånger nu :O typ den ända låt min lilla älskling lyssnar på i bilen just nu xD han e så söt<3 tyvärr så körde han hem igen så får inte vakna bredvid min pojke imon heller :( Saknar d nåt otroligt mkt!

Nu så orkar ja snart inte hålla ögonen öppna längre så ska faktist lägga mig o nanna, så dröm så sött:)

pusspuss
/Malin<3


Kommentarer
Postat av: -MA

HAHA fan du kom på mig med att jag va hungrig (A) haha nah skojjja bara :D! men de låg faktiskt lite bakom att få köra:D! och ja chris brown är bra:D<3

2009-10-31 @ 02:25:38
URL: http://mmmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0