Akuten

Dålig uppdatering sorry, men ögat blev värre igår så kunde inte ens titta på dataskärmen :O O idag när ja vaknade ringde vi o kolla om d skulle vara så o då blev vi skickade till akuten :/ som tur var tog d inte överdrivet lång tid, ja fick bara ett litet dampryck på en kärring före mig som inte ens verkade ha ont, tyckte allt ja kunde fått komma före henne men mamma tvinga mig att vara tyst :( så nu har dom kommit fram till att mina stygn i ögat har skavt upp ett sår på hornhinnan som har blivit inflammerat o skit! Så nu har ja fått antibiotika att droppa i ögat, inte alls kul, Men han droppade iaf i massa bedövning i mitt öga när ja va där så direkt när ja kom hem gick ja o la mig för har inte kunnat sova pga smärtan på flera nätter! D tråkiga nu e att ja kommer att se ut såhär längre än va ja skullat. BLÄÄÄ!!

Pusspuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0