Hemma igen!

Nu har jag vartit duktig o investerat i en laptop-bräda till min lilla dator som alltid blir alldeles för varm annars, kostade bara 149:- på IKEA!


O har ju inte hunnit skriva om igår än men vi hade en trevlig kväll, kul o träffa alla gammla vänner igen faktiskt. HAHA o vi gjorde en väldigt snygg entre igår me, Sandra körde för ja får inte köra bil än me mitt öga så när vi kom dit visste vi inte hur vi skulle parkera så vi fick för oss att vända iaf. Men kan ju säga att det blev inte riktigt som vi tänkt oss utan vi for bakåt rätt ut i diket o fastnade xD Lite småpinsamt kanske, d var några där inne som såg oss o på ett sätt var det väl tur för dom kom och hjälpte oss upp ur diket :) Tyvärr ligger bilderna på Sandras kamera så dom kommer inte förän hon skickat dom till mig :/

pusspuss
/Malin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0