Nattinatt

Lyckades faktist väldigt bra med min rabarberpaj, för en gångs skull lyckas ja göra nånting i köket utan att d blev nåt fel :) D e ett mirakel ! Har även hunnit me att gå en runda me mamma i skogen, väldigt skönt ! Sen städat undan d värsta på mitt rum så nu ser här inte riktigt lika förjävligt ut :)

Kollade på kvalet till melodifestivalen en stund också innan för hade inget o göra, d har ju blivit ett stort skämmt eller nåt xD nån som va utklädd till en superhjälte, opera o massa konstigheter. Är ju inget kul o titta på längre :/ ! Ja får hålla mig till mina serier, dom får en verkligen att tänka på annat för stunden :D

Nu ligger ja här i sängen o myser i min älsklings tröja, han får skylla sig själv att han la den här för nu tänker ja sova i den, den e skön o luktar gott :D haha ! Ska väl kolla lite one tree hill nu innan ja ska nanna kudden :)

Nattinatt !


Sähär blev min goda rabarberpaj :D

/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0