Shopping :D

Idag kom min lilla Elin in till Halmstad o shoppade me mig :D mycket skoj hände,
tex.
Larm som gått igång o där stog vi som fån o fattade ingenting (kanske inget ovanligt) ;)
Storleksångest, HAHAHAHA va dum man e egentligen xD
Regnande hamburgare, faktist sant, d kom ett hamburgarbröd flygande uppifrån mitt emellan mig o Elin xD (va en fågen som tappa d men ändå, vi blev rätt rädda)
mm.

Köpte bara en pressent till min älskling som fyller år snart, tittade även på klänningar att ha till hans student men kan inte välja :O
Ska ju försöka spara lite pengar nu så ja kan få piersat min tunga nån gång!



/Malin<3

Kommentarer
Postat av: elin

haha i likeeee:D<33

2009-05-26 @ 21:35:15
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0