Måndag

HÄR SITTER JA ENSAM ME MIN BANAN O FÖRSÖKER VA NYTTIG O HAR TRÅKIGT :( blääää !

har bara varit en allmänt seeg dag :/ va tvungen att lägga 400 spänn på allergimedeciner, så nu e man typ helt pank igen. Faaan va d suuger att vara arbetslös, skulle nästan göra vad som helst nu för att få pengar asså, känner mig bara ivägen o till besvär för alla i min närhet :$
sitter även o e nervös för min ögonundersökning som ja har på torsdag, vill verkligen operera bort min skelning nu. e säkert ingen som fattar men d kommer göra en stor förändring på mitt sätt att se mig själv. Det är väldigt viktigt för mig att ja får gjort detta nu !

har haft en mysig helg me min älskling, förutom att han tyckte att d va roligt att skrämma mig me sniglar:O jaa, ja e rädd för sniglar, vet inte varför men ja får verkligen panik ! nä nog snackat om sniglar, får ju nästan rysningar bara av att skriva d :O haha xD

d finns många problem, men ja vet att vi fixar d du o ja<3 älskar dig!


just me ;)

/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0