"Knut"

Blev väckt tidigt imorse, eller tidigt för mig iaf. Mamma börja skrika för musen kom springandes över hennes fötter på toan xD lät rätt roligt faktist :D Sen tog d ett tag innan hon våga sig in där igen. När hon väl vågade sig in för att borsta tänderna rör sig väskan som står i badrummet på sig, då tog hon väskan i handen o skrek o höll den långtifrån sig, sprang ner för trappan, öppna dörren o kastade ut väskan så musen sprang ut! Så nu bor musen "Knut"(som Marcus döpt den till) utanför vårt hus istället :)
Sen va hon ju tvungen att väcka mig helt o berätta d för mig! Så nu e d ju inte lönt att sova mer, så ska ta mig ner o se om ja hittar nåt till frukost.

Pusspuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0