En mus :O

Vakna bara för en stund sen av att mamma kommer in o e liv rädd, för vi har en mus i huset xD Dom som e så söta :)  haha Fast kanse inte o ha springande runder i huset o äta upp allt här e! Hoppas bara den inte e på mitt rum :O D har ja inte tänkt på innan, ja som har sån röra här så finns d ju många gömställen för en mus! men men dom e ju inte så farliga precis, bara så kul o se mamma för hon får verkligen panik när nu när hon e på ovanvåningen (för d e här hon såg den sist). hon e en sån som hoppar upp på en stol me en kvast som dom gör i filmer xD hahahaha!!!

nä nu ska ja ta o klä på mig o gå ut o gå en runda har ja tänkt, sen måsta ja väl ta mig in till den Laholm o få mina papper påskrivna så ja får mina pengar. Också måste ja förklara för henne att ja inte hittat nån praktikplats än :/ Vet ju inte va ja vill göra ju så e så svårt!!



/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0