Då va d fixat !

Så, nu har ja varit inne hos den tanten o fixat me papperna så ja får mina pengar :) O sen e huset helt färdigstädat nu me så nu har ja inte me d o göra längre, en sak mindre o tänka på iaf. Skönt d ! Sen blev d inte att ja gick en runda utan cyklade till skummeslöv o tillbaka igen, blir typ 6 km o d tycker ja e mkt :) för mig e d de iaf ! va motvind dit me så va rätt jobbigt, men känner mig duktig för idag iaf.

Nä, nu ska ja ut o plocka rabarber, ska försöka göra en rabarbepaj tills ikväll, får väl se om ja lyckas ;) Sen måste ja ta tag i att städa mitt rum, kan verkligen behövas för här ser ut som om en bomb slagit ner :O får väl hoppas inte musen hoppar på mig eller nåt för han springer fortfarande runder här nånstans xD

pusspuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0