Fredag :D

Sitter just nu barnvakt åt min lille bror o hans kompis..fast dom e inte så jobbiga ,sålänge man har ett Tv-spel tll dom så sitter dom still.
håller även på att sortera lite då o då men d e riktigt tråkigt så gör allt ja kan för att slippa :/ sååååå mkt skit här e asså..måste sluta samla på mig allt ja hittar xD

nä funderar på att ställa mig i duschen eller nåt så ja hinner göra mig fin o fixa allt inför kvällen ;)
ja o min lilla Elin ska in till club moon ikväll (gratis e fiiint), men först hem till padde o förfesta lite..
sen inatt blir d hem till min älskling o nanna där<3

ha en trevlig fredag alla, d ska vi iaf ha;)

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: elin

ååååhhhh bästa fredagarna e när man spenderar dom me dig snutt(a) :D<33

2009-03-06 @ 15:00:33
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0