ÄLSKAR DIG <33




Min lilla underbara flicka



var ska jag börja?
sedan jag började träffa dig Malin så har jag haft fjärilar i magen
 som har levt sitt egna lilla liv, de har pirrat så mycket.
Och jag har verkligen blivit helt annorlunda, inte mot det negativa sättet
snarare mycket mycket mer mot det positiva,
en bra bit förbi den positiva sidan.
Du ger mig den där extra speciella känslan som jag älskar,
och du vet om hur mycket du betyder för mig Malin,
har verkligen aldrig kännt så här för någon annan,
& jag vill inte känna så här för någon annan
mer än dig.!
och jag har aldrig upplevt något äkta,
något äkta som det här.
Du är verkligen den underbaraste flickvän man kan ha,
du är vacker på alla sätt som finns,
även när du ligger och kittlar ihjäl mej, hmpf haha!
varenda gång jag är med dig så får du mig
att släppa alla mina tankar
bara få vara, du får hela mig varm när vi bara
håller om varandra, så med andra ord så
är det alltid SUPER MYSIGT med dig.
kan man bli mer stoltare än vad jag är över
att jag har dig?
Du gör mig till den stoltaste killen på jorden=)<3
allt med Dig & Mig känns sååå jätte rätt,
och min dröm är att de kommer fortsätta så
och aldrig ta slut.
Du snutte? du vet att jag stöttar dig till 110%
vad som än händer och har hänt, & de
kommer jag alltid göra!
 
Du & Jag <3



okey eftersom jag inte hade någon mobbing bild på daj som host
som du har på mig, så blev de denna
istället :$



Älskar dig gumman<33 // DIN EGNA MANGE

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindskog

Åhh vad fint skrivet.. om man själv ändå hade haft det sådär..

2009-03-11 @ 20:01:58
URL: http://sandralouiselindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0