Abstinensbesvär typ!!

Finns inte nån som verkligen förstår o d e ganska jobbigt.. så svårt o försöka berätta då...blir ju snart galen eller nåt :/ menmen va ska man göra, bara att kämpa på!!
E glad att ja har dom som försöker iaf, vet att ni skulle ställa upp för mig i vått o torrt..
tack för att ni finns mina älsklingar<333 ni vet vilka ni e;)

Suttit o kollat på halens.se nu...
hittar hur mkt som helst ja vill ha.. får snart allvarliga abstinensbesär ärligt talat!!!


VILL HA VILL HA VILL HA !!!!!!!


måste komma igång o träna nu osså.. o sluta äta massa skitsaker hela tiden!!! eller dra ner på d iaf..
nåt måste göras!!!!!!

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Jennyyyy

Haha, den sidan hittade du tack vare mig babe ;D Ihh längtar till min Playboy bikini kommer! <3

2009-03-06 @ 21:42:39
URL: http://jenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0