seeg!

knappt sovit nåt inatt, så riktigt j'vla trött nu asså :O
hållt på o städa o bära grejer hela dagen, tur ja har en snäll mormor som hjälper mig :)
skulle aldrig palla utan henne!
hon va också snäll o gjorde våfflor till mig idag, e ju våffeldagen eller nåt sånt skit!


Såhär ser mitt rum ut än så länge! inte färdig än.

Litet o trångt, men men!


Du skrämmde mig verkligen,
vill aldrig vara me om detta igen,
aldrig känna den känslan eller må så,
låg bara o skaka,
kunde inte gråta utan ville bara spy,
d har ju inte precis blivit lättare för mig att lita på dig,
gör aldrig såhär mot mig igen,
för ja älskar dig<3

/Malin<3


Kommentarer
Postat av: rövhålet.

Du skrämmde mig verkligen,

vill aldrig vara me om detta igen,

aldrig känna den känslan eller må så,

låg bara o skaka,

kunde inte gråta utan ville bara spy,

d har ju inte precis blivit lättare för mig att lita på dig,

gör aldrig såhär mot mig igen,

för ja älskar dig<3



----------------------------------------------------



Förlåt Malin , jag menar verkligen de från hjärtat, jag gjorde ett jävla sne steg, trodde inte jag skulle bli sån, men jag försökte verkligen till tusen att få tag i en telefon och bara ringa dej.. men sthlm är ju som det är..frågade minst 50 personer utav en fick jag ringa men kom till en helt annan malin.. : / det va verkligen inte meningen , om jag ändå bara hade kunnat spola tillbaka tiden så hade jag gjort de :( , jag är verkligen ett rövhål som inte tänkte på vad jag gjorde:( du kan lita på mig älskling, de kommer aldrig hända igen :(



Älskar dej mer än vad ord någonsin kan förklara. <33



/ditt rövhål till kille <'3

2009-03-25 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0