Helg me dom bästa ;)

Blev aldrig moon i fredags, när vi kom in där va där sjukt lång kö så de fick bli valentine istället..men sålänge man e me min sötnos har man allti kul ;D<3


Glennis, ja & Elin<3


Lördagen spenderade jag me min älskling, tack för en underbar dag<3 bio o middag..såå myys!!
du gör mig verkligen till den lyckligaste flickan på jorden (a)<3

Ikväll har ja bara flummat me marcus lite, lika skoj som allti.. va skulle ja göra utan honom :O ;D!!

      
Sötast ever ;)

Asså mina abstinensbesvär blir bara värre o värre :O !!!!!!!!!!!
så sjukt mkt ja vill ha o göra nu ju..
ja vill:
* pierca tungan
* göra hårförlängning ( så ja nångång kan få ha långt hår)
* fixa naglarna, dom ser ju hemska ut :O
* måste ha en ny foundation för min e helt slut..vadå PANIK lixom!!!!
* min deo e typ snart slut me :( aahhh!!
* sola (blek som snö ju va fan)
* har ju inga fina kläder att ta på mig, snart blir d naket som gäller asså :O
o massa massa mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gick en runda i stan igår på kvällen o kollade i skyltfönsterna..va hemskt asså!! :'( såå deprimerande!

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: elin

åhhh tack för fredagen! du e bäst<33

2009-03-09 @ 00:12:33
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: mange

tack själv för helgen <3 underbarast<3 älskar daj<3

2009-03-09 @ 01:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0