ett tag sen nu..

sorry, inte skrivit på ett tag nu. men åkte me amanda & marcus till halmstad i torsdags morse för skulle hem till min älskling..va me amanda en stund till min älskling vaknade.. sen fick vi för oss att gå ut o gå en lång runda så gick ner till stranden, såååå mys va d!! blev pizza i hans säng när vi kom hem.. hihi!!

sen i fredags va ja me amanda  när älsk va i skolan, vi gjorde våfflor sen gick på stan en runda,sen skulle hon o marcus hem så älskling fick ta över att gå i affärer me mig :D köpte lite mat me hem sen o laga d, eller aa han lagade, ja skulle koka ris men råkade bränna d så fick inte va i köket längre :$ uups!! hihi.. sen tog vi ett varmt o skönt bad o myste<33

tvinga upp min lilla sötnos redan kl 11 på lördagen, skojja om han ville döda mig XD haha.. nääädå.. men ja vile ju ut i d fina vädret, o titta lite i affärer o skoj!! ohh när ja stog inne på HM o kollade på en jacka va där en som ställde sin barnvagn precis bakom mig så när ja skulle backa där ifrån snubblar ja o håller nästan på att sätta mig i barnvagnen xD hade inte älsklin fångat mig hade ja trillat asså.. HAHAHAHA!!!
sen på kvällen va ja o mamma på bio o tittade på "EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER" skit bra film värd att se ;)
o ja kännde verkligen igen mig.. haha.. illa asså!!!  sen middag på nån resturang, mkt gott o trevligt :D

åkte hem o spela tv spel me marcus o höll på att garva ihläl mig som vanligt, han satte knät på en shampoo flaska utan att se den o d lät precis som att han sket ner sig xD sen hade han shampoo på hela rummet... o ja hade jättekul :D
sen kom älsk o vi körde o hämta lilla fyllot "hulken"(matte) HHAHAHA!! hade ganska kul åt han!!!

idag har ja bara spenderat i sängen me älsk<3
 o martin också ett tag förstås... han e rätt jobbig, han tycke han skulle börja visa för oss med oss hur man hade sex xD så jävla störd asså!!!!!

nu ligger ja bara här o saknar dig<3

ÄLSKAR DIG<3

KÄRLEK<3


Kommentarer
Postat av: Din pojke <3

iiiiiiiiiiiiiiiiih älskar dej så jävla mkt malin, du är det bästa som finns, kommer aldrig lämna min tjuuuuuckis<3<3<3



/din mange <3

2009-03-30 @ 01:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0