:)

gick upp i tid idag o åkte me amanda till maxi,
sen hem o hämta mina inlines...haha ja lyckades klanta mig igen xD
när ja gick in för att hämta mina vantar så halkar ja på en jacka på golvet o flyger ner o sätter mig på röven.. o allt händer mitt framför amanda me så hon står o asgarvar.. måste fan sett kul ut asså!
vi åkte en ganska lång runda faktist.. känner sig duktig nu :)
och ovanligt pigg faktist..skönt!!

nä nu måste ja in o städa hos mamma :(
annars kör inte hon mig sen..
ska ju hem till min älskling i helgen o mysa<3

puss på er
/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Mange

haha nawww:D hade velat se när du ramla (A) hihi , ska du vara såå duktig att du ska städa nu :D?!



Älskar daj mega mkt. :)<33

2009-03-13 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0