:O

Inte skrivit på jättelänge nu :O sorry ! Hade iaf jätte skoj på karsefors :) Sen har d typ hänt saker hela tiden så har inte haft tid.

Min söta älskling har ju tagit studenten, vi firade midsommar på liserberg med min bror, bästa dagen någonsin, hade så sjukt skoj hela dagen verkligen<3 ( tyvärr få ja inte in bilderna på datorn nu ) D e väl d största som hänt under dagarna ja inte skrivit, har ju hänt mkt mer men lite jobbigt o skriva allt !

Och ikväll måste ja lägga mig tidigt för börjar min praktik kl 06.30 i morgonbitti, skojja om ja kommer vara döö eller :O

Sen firar ju ja o min underbara pojke 4 månader idag, älskar dig bara mer o mer för var dag som går hjärtat<3

Nu sitter ja här i min ensamhet, får verkligen panik av att vara ensam. Ja klarar inte av d :( Fattar inte varför o kan inte förklara känslan men d e hemskt. För många tankar o skit me :( 

Nä ska kolla film o sen nanna nu, PUSS O GONATT<3



/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0