Designat om..

..lite i bloggen IGEN, haha! Hade tråkigt så va ska man göra lixom ;) Blev bättre denna gången iaf tycker ja, eller? Tycker ju d e roligt o sitta o pyssla me d iaf :D

Hände en lite kul grej innan: Ja o Marcus (min bror) var ute o hoppade studsmatta. Pappa kom hem o hörde oss sitta o snacka på studsmattan så han kom bak för att snacka bara d han gick lika fort igen, hann bara säga hej typ. Sen efter typ 5 min så öppnar han fönstret o snackar. Han hade inte kännt igen mig o trodde marcus hade en tjej hemma, så d va därför han fick brottom o ville inte störa. HAHAHAHA! Min egen pappa känner inte igen mig xD Lite illa!



Nu har ja precis gjort mig en kopp tee o tänkte krypa ner i sängen till one tree hill sen försöka sova i tid för är ju våxtorps marknad imon o dit måste man ju bara åka ;) haha!
Ska försöka bestämma nåt om karsefors imon också bara innan sängen ;)

/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0