Varit duktig idag :) 10/2-09

Gick upp redan kl 8 imorse..skulle ju va på arbetsförmedlingen kl 10 för mötet om pengar..
kommer att få ca 2500 kr månaden i ersättning från o med sista mars..allti nåt lixom :) sen snacka han om massa ja skulle göra me, men d kommer ja inte ihåg nu :P
på vägen hem stanna ja o köpte frallor till mormor&morfar sen stanna ja o åt där..efter vi ätit gick ja o mormor ut o gick en runda.. SÅ SKÖNT OCH UPPFRISKANDE :D

kom hem o började städa lite smått, men som vanligt fastnar ja vid datorn stup i kvarten :P  ända tills mormor kom inom för hon skulle fråga nåt o då körde hon upp mig för o städa o hjälpte mig lite:D hon e så snäll..fick massa extra kuddar av henne till min säng också :D så nu har ja 8 kuddar i sängenMM
vid halv 2 kom Martin hem me en kompis o ja skulle va barnvakt till honom.. så fick dom att hjälpa mig lite me allt bränne ja skulle bära in idag.. tog F*N 1 timme o 40 min att bära in allt.. va ju helt slut efter :O

fortsatte städa sen igen...o har inte så mkt kvar nu ;) har även städat fint mitt sminkbord.. kan ju säg att d behövdes :P har tvättat massa också så nu har ja kläder att ha på mig :D
ja hittade 200 kr också när ja städa :D antagligen har ja väl gömt dom för mig själv nångång xD smart!!,

Städat o fint!
Nystädat o fint ;D

nä ska väl ta o kolla one three hill nu o försöka sova..
nanna sött, puss o kram o nyp i stjärten ;)<333


om ja faller, fångar du mig då? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0