Skojsig dag :D 4/2-09

Råkade försova mig imorse :O pappa glömde att väcka mig..tur Matte hade satt klockan o gått upp så han märkte att ja fortfarande sov o kom o skrek på mig:(
gick upp o fixade iväg småttingarna till skolan
sen vid 7.50 körde ja Matte till Ä-holm för han hade körlektion..tog en frukost på donken medans ja väntade på han..sen bara hem, göra sig fin o åka me jenny till halmstad o gadda sig ;D skadeglädje e kulXD nä nu ska ja inte va elak..har ju bara 13 dagar kvar till ja ska göra d :O
gick en runda på stan sen..fick köpt nagellack, cola o tuggummi :D
när ja skulle hoppa in i bilen sen o böjde mig fram fick ja en snöflinga inanför byxorna:O f*an va kallt d va!!
på vägen hem gjorde vi ett stopp på apoteket ,ett på biblioteket o ett på maxi..som också tog mina pengar:O
hitta en jättefin klänning ja bara va tvungen att köpa..o d va rea :D me hjälp av pressentkortet ble d inte så dyrt :D:D så va
ju nästan ett måste ju ;D

Min nya klänning :D
Min fina nya klänning <3

blev bio o donken me min Elin ikväll me..SAKNAT DIG ÄLSKLING!!!! får inte ta sån tid o ses igen :(
vi kollade på "YES MAN" den va faktist väldigt bra ;D den rekomenderas!

pratat me eve också ikväll..känns som evigheter sen..d va d inte men ändå.. d va för länge gumman<3
o tiden bara rinner iväg när vi snackar som vanligt;D

nä nu ska ja ta o sova tror ja o drömma sött om nån<33

puss&kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0