Saknar :'(

Saknar dig nåt otroligt mkt nu :'(
trodde nästan inte längre att ja kunde sakna nån så mkt men d kan ja antagligen för håller på att dö här eller nåt!



Fick reda på igår att ja antagligen vara ute härifrån om ca 3 veckor :(
ja vill inte flytta hem igen, d rummet får knappt min säng plats i ju! o utan min säng går ja under :O
men jenny kom igår o fick mig att tänka på annat, väldigt skönt för orkar inte mer!

Har iaf nåt o se fram emot ikväll!
ska åka till min elin vid halv 6, hon har bokat in mig till mat o grejjer :)
ta en runda på systemet sen festa!! UNDERBAR ikväll ju..:D. o d e inte undeebar utan elin&malin!!!
ska bli så J*vla kul :D längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saknar min kebabrulle<3

SKORPAN <3 KEBABRULLE


Elins visakort :D äkta kärlek d där<33


hem o sova hos min älskling sen me, så ännu mer att se fram emot<33

/ Malin<3

Kommentarer
Postat av: Elin

wiiiiee<33

2009-02-27 @ 14:11:27
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Emil

jag tror nog du får plats i ett rum! tänkt hur kompakt jag lever i stugan :P

2009-03-01 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0