Panik i morse :O 6/2-09

Ja e ju såå duktig.. pappa ringde mig på mobilen kl 7 o väckte mig.. bara d att mobilen låg i sängen så behövde inte resa mig upp så somna lika snabbt igen :O han ringde sen på hemtelen 7.40.. vadå panik!! dom ska va färdiga att gå 7.50 :O marcus hann inte ens äta frukost stackaren :/
va skönt att få gå o lägga sig igen när dom gått :)

I'm afraid
and I'm confused
but I think I want
or I don't  know
I'm falling

nä ska klä på mig nu, ska till systemet me Jenny :D
sen ikväll ska vi nog laga mat o mysa...HAHAHAXD kan ju bara bli lyckat. or not* 
får väl se om vi känner för o festa lite senare me om d händer nåt kul ;D

Pusspuss på er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0