Köra bil i sömnen xD 2/2-09

Har typ inte sovit alls mkt inatt..kunde inte sova:( o denna sängen va hård o obehaglig, gjorde ju saken inte mkt bättre..saknar min säng:(:(
nån timme hann ja somna bara innan ja skulle upp vid 7 :/
la mig i sängen igen men hade svårt för o somna då me.. somna väl vid 9 igen sen kom matte o körde upp mig vid 10 :O dåå va ja trött..!!
Gick bara raka vägen upp o tog bilnycklarna o matte bara tittar på mig konstigt o efter att tag säger
han: Ehh Malin, du kanske ska vakna först innan vi kör :O
jag: Men ja e ju vaken, du ser ju att ja står upp eller hur?!
han: Hade du vatt vaken hade INTE du gått utanför dörren me den frisyren Malin :O så bra känner ja dig!
jag gick o drog en mössa över huvvet utan att ens kolla i speglen: Så nu e ja vaken nu kör vi så ja får komma hem i sängen igen! 
han: HAHAHAHA men Malin asså ja vill gärna komma till skolan levande också!
jag: D sa du inget om igår ju :O så mkt kan du ju inte begära från mig på morgonen!!
sen satt matte me handen på handbromsen hela vägen till båstad XD kännde att man höll på att slummra till lite då o då men d gick..vi lever bägge 2 än ;)

pusspuss sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0