hänt mkt!! 15/2-09

Ojojoj.. inte skrivit på ett tag nu.. eller ja några dager iaf :P
har hänt mkt sen i onsdags ;)


kan ju börja me torsdag: följde först me Eve till halmstad för o lämna grejer hos sin syster, sen hem till mig för en hemma spa kväll.. vi tappa upp ett bad, gjorde ansiktsmasker, hårinpacnking o peela heela huden.. va jätteskönt.. oh haha, vi hade fönstret lite öppet så rummet blev alldeles rökfyllt, trodde nästan brandlarmet skulle gå asså :O xD hade nån sett d hade dom nog sett d som värsta porrfilmen eller nåt..två tjejer i ett badkar i ett rökfyllt rum lixom xD so sexy ;) en väldigt mysig kväll me massa kul<3

myyys<3

Fredag: va me mamma i Halmstad :D hon skulle shoppa o ja klippa mig..så nu har mig lugg åkt av ;) e nöjd iaf! tog en fika i stan me..så mysigt.. kul o hitta på saker me mamma ibland också faktist :D
sen på kvällen kom mina babes (Eve o Jenny) hit för lite förfest..skojskoj..sen bar d iväg till madison. blev nog lite för mkt att dricka där så d spåra ut ganska ordentligt..FÖRLÅT Jenny!! verkligen förlåt.. ja minns verkligen inte ens d :/ blev massa bråk hit o dit innan vi skulle hem.. sluta me att ja o Eve tog taxi till en efterfest i Vallberga.. O lilla duktiga Malin lyckades få oss utslängda där ifrån :S slog till nån idiotist kille som sa nåt om att  ja skela.. ja bara flög på han o va nog riktigt förbannad för blev visst buren ut där ifrån :/ men blir verkligen riktigt förbannad när folk påpekar d :( men d fick ju inte oss att åka hem utan vi bara åkte vidare till en efterfest till i mellby..o där ifrån minns ja verkligen ingenting :( E riktigt hemskt..måste verkligen lägga ner d livet nu!! va inte hemma förän kl 9 på morgonen efter :/

Eve o ja<3                                    Jag i min nya frisyr ;)

Lördag: vakna av att ja fick en ringande äggklocka o huvvet :O jävla marcus o alle!!! upptäckte ett jättestort blåmärke på höften igen :O e 3dje ggn ja får stort blåmärke där efter att ha varit ute.. o ja har absolut ingen aning om va ja har gjort denna ggn.. d e läskigt :O
har nog aldrig varit så bakfull som ja va heller..mådde verkligen skit hela dan :/
men fick en helt underbar kväll ändå<3 nog för att ja somna en liten stund men ändå(a) va ju bara en liten stund till filmen:$

o idag bara legat o myst i sängen hela dan, du e underbar<3 hur mys som helst!!!
blonderat håret me ikväll, o flummat me min älskling Marcus<33 love on you!!



nä ska nanna kudden nu eller nåt.. upp halv 9 imon så :/

puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0