Flyttat min blogg nu!

så nu har ja flyttat min blogg så ja kan lägga in bilder o nu e ja rätt i datumen också ;) nu ska ja bara se om ja kan hitta nån som vill hjälpa mig designa den lite för e så kass på sånt!!??

Va faktist ett tag sen ja skrev nu me o d har hänt massor men orka skriva om allt d lixom..

Men måste ju säga Grattis Jenny älskling som nu e lika gammal som mig!! ;D<3



min tatuering va inte så farlig o göra faktist ;) gjorde ondare o fylla i den ja hade!! o nu kliar dom båda två som F*n..HAHA!! men vill man va fin får man lida pin ;)

Nä nu ska in o äta hos mamma o pappa sen hoppas ja på att min Elin kommer till mig, SAKNAR dig ju<33

pusspuss<33

 <3 M

Kommentarer
Postat av: Mange

M<'3M

2009-02-24 @ 18:38:15
Postat av: Anonym

wiie saknar dig redan<3333 men vi ses på fredag vilket inte är i morgon malin;)

2009-02-25 @ 15:35:27
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0