Falling..9/2-09

Jenny kom inte förän 12 nångång o då hade hon me sig sällskap :P dom intog mitt Tv-rum o satt där o snacka eller nåt...
själv intog ja sängen igen me min lilla dator...så ja va ju sysselsatt ändå(a)
när kl va halv 6 skicka ja ett sms till jenny o sa att d fick va nog XD
vi la oss för o sova men ingen av oss va trötta.. istället låg vi o snacka massa skummt ;D

kl 12 idag vakna ja av att min mobil ringde..tänkte först inte svara för kännde inte igen nr..men blev så trött på att den ringde så svara ändå.. o tur va nog d för d va arbetsförmedlingen..ska in där på möte om ersättning imonbitti..nu kanske ja äntligen kan få lite pengar :D

somna om o vakna igen vid 15 tiden.. Eve skicka o ville ha me mig till Halmstad för lite shopping.. o d tackar man ju inte nej till ;) hade inga pengar men kul o kolla ändå!! Eve hitta finfina kläder iaf:)

Ja o Eve har kommit överens idag me att vi ska börja träna :D vi ska dansa dansmatta hos mig minst en timme i veckan me början ikväll :D vi e jätte duktiga!! OH fy f*n va jobbigt d va :O speciellt me min hemska träningsverk.. d e illa o få sånhär träningsverk asså(a)
efter vårt hårda träningspass gav vi oss iväg på baguettletande äventyr till laholmXD mkt gott.. fick min efterlängtade cola meMM



nä nu måste ja nog sova, ska ju upp tidigt för att köra till laholm :/
sov gott pusspuss<33

i'm falling!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0