Ja fattar nästan :D

JAAAAAA!!!! ja har börjat fatta hur man designar en blogg nu... E ju nästan stolt över mig själv!!

Fick hämta Elin i Laholm igår för den smarta sakeen missa bussen!! Men d va helt klart värt d för att få träffa min "kebabrulle" <3 (elin=kebabrulle, för er som inte fattar) ;D
Köpte Chips o Dipp o gjorde cola, vadå typiskt Malin & Elin!!!
myste ner oss i sängen, o kan ju säg att nu har vi kladdat ner den ännu mer!! ja spiller dipp o Elin dregglar chips.. mumma!!!
Får verkligen inte dröja så länge som d gjort nu innan vi ses igen..ioförsig ska vi ju till Underbar på fredag :D:D:D Kan ju bara bli bra!!!

Höll på att dö imorse!! vid halv 10 eller nåt hör ja nån stå utanför mitt sovrum o säger "Hallå, hallå e här nån hemma?" ja går upp halvt i sömnen me min snygga morgonruffs för o kolla va d va.. o där står sotaren!! :O HAHAAH han måste ju nästan ha blivit rädd för mig..d hade ja blivit så som ja såg ut! han sa lite försiktigt "ja ska bara kolla en sak där uppe, men du kan gå o lägga dig igen" ja e så glad att d va en gubbe så d inte va en kille i min ålder.. dåå hade d vatt lite pinsammare xD

vakna senare av att elin va uttråkad..ja hade nog kunnat sova längre annars :P
sen när vi satt o åt frukost gör Elin mig väldigt besviken:(
ja sa" Ohh Elin, imon e d fredag o underbar :D!!"
hon kollar på mig konstigt o säger "Asså malin, ehh d e bara onsdag idag!"
o ja fattar ingenting.. ja som trodde d va torsdag :/

Va ute me Amanda på stranden o gick en lång runda o snackade me idag.. så skönt, fast d blåste kanske lite mkt:/


Saknar dig sötsak<3
 Du e så j*vla underbar, fattar nästan inte att detta e sant!!
Trodde aldrig att ja skulle känna såhär igen, men nu gör ja d o d e faktist bättre <3

puss&gonatt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

iiihh mys kväll. men du imorgon är det UNDERBAR;)<33

2009-02-26 @ 12:03:39
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0