ensam, blää!!

Hatar va ensam, hatar d verkligen!
får mig bara att tänka extra mkt :/ förstår inte hur vissa människor kan leva me sig själva, d e helt j*vla otroligt :O blir bara så besviken!
blir så besviken på mig själv för ja gör såhär mot mig själv gång på gång, att ja inte ser.. att ja bara fortsätter hoppas..men ja orkar inte mer, ja klarar inte mer rättare sagt :/

vill ha dig här, vill inte va ifrån dig, inte en ända sekund
tack för att du finns, för att du lyser upp mitt liv till o med i dom mest mörka stunder
ja älskar dig o ja saknar dig
du & ja<3

jag - oj kolla en till fallande stjärna!
älskling - HAHAHA d e en fiskmås ditt j*vla pucko xD

e la inte så jä*vla noga eller ??? :O HAHAHAHAHA xD

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Din pojke<3

jag - oj kolla en till fallande stjärna!

älskling - HAHAHA d e en fiskmås ditt jvla pucko xD



e la inte så jä
vla noga eller ??? :O HAHAHAHAHA xD





Haha näää men roligt hade vi ;D! <3<3<3



Alltid du och jag gumman<3<3

2009-04-23 @ 03:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0