<3

blev en mkt trevlig kväll men tjejerna i fredags :D

sitter just nu hemma hos min älskling, typ precis vaknat..haft masa mys sedan i fredags<3
varit på bio o kollat på "fast and furious" skit bra film, o han e ju snygg att kolla på asså ;D hahahaha
tvinga även me han till ullared xD stackaren ! men fick köpt lite småsaker där iaf :)

igår så körde vi ner till stranden o grillade lite, så sjukt mysig kväll !
allti lika mys me dig älskling, e allti lika varm i hela kroppen så fort du e nära, du gör mig hel, du gör mig lycklig, fy FAN va ja älskar dig<33

nu ska vi snart äta för älsklingen fixar mat till mig sen blir d kanske att köra o köpa glass nånstans..får väl se va som händer men så länge d e me min älskling kan d inte va annat än myys :D<3





/Malin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0