tråkdag

Har trååååkigt, egentligen har ja väl hur mkt som helst o göra men orkar fan inte :/
ska:
- städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag
- städa andra huset så d blir färdigt
- sy nåt j*lva skit till min kusins voltige typ
- söka jobb, måste verkligen få nåt snart
- fylla i några dumma papper till nån på ams när ja ska dit den 4 maj (vilket ja ringde o fick tid till idag)
- sitta o räkna ut alla mina idiotiska skulder o försöka betala av dom, ligger ute me flera tusen :(
- egentligen fixa till några brudtärne klänningar, inte orkat ta tag i d än bara
- boka en tid till doktorn så ja får kollat min dumma mage o hals o får nya allergimed. som fungerar

har iaf fått puttsat fönsterna hos mormor idag som ja hade lovat ja skulle göra, allti nåt!

dom kommer o dom går

saknar bara någon ibland

men får väl lära mig att så e d inte

eller hitta rätt?!

hatar va ifrån min älskling, saknar dig såå<33

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling du vet om att ´jag hjälper gärna till ! <3



hatar med att vara ifrån dig såhär :/ pallar fan inte de , det e sjukt jobbigt:( saknar dig vart enda sekund:/ kan inte ens släppa dig från mina tankar;$<3<3<3



Alltid vi två ! <3

2009-04-23 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0