Sluta Tuta Spermaspruta xD

nä sånt får man inte skriva...HAHAHA!!!

Varit hos älsklingen i Halmstad nu några dagar, myyspys har d vatt såklart som allti<33 shoppat lite smått me o köpt födelsedagspresent till Martin (min minsta bror) han fyller ju inte förän på lördag men dom ska inte va hemma då så han fick den idag.. ett par inlines av mig i älskling som han blev väldigt glad för ;D

Har även försökt att göra mig smart ;) haha är numera brunett.. men tyvärr blev ja nog inte smartare :/ men ändå.. e nöjd iaf!!

har kommit fram till att ja e typ shoppingnarkoman eller nåt :O kan fan inte hålla i pengar!!! vill ju ha allt... ja får stå o intala mig själv i affärerna att ja ser tjock ut i d eller nåt för att inte köpa d.. d e illa asså :O

blivit medlem på modelljakten också nu så Rösta  ;D haha :  http://modelljakten.se/modell/5938



/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0