seeegisdag

denna dagen har varit allmänt seeg bara, nog vaknat på fel sida eller nåt :/ o saknar min älskling nåt så fruktansvärt mkt :'( har iaf fått bakat lite goda hallonmuffins idag :) o sytt in en voltigedräckt till min kusin..
hatar verkligen att vara ensam, ja får panik typ!! menmen va ska man göra lixom :/

just nu sitter ja o väntar på att mina naglar ska torka..precis målat dom..sen ska ja försöka hitta nåt o göra för att inte somna..måste hämta marcus på nån fest inatt så får hålla mig vaken :/

nä nu ska ja fortsätta ha råkigt me mig själv...
 pusspuss

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: elin

nehe den lille på fest en torsdag??:o

2009-04-16 @ 22:15:54
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0