Jag har....

...VÄRLDENS, ja menar verkligen VÄRLDENS underbaraste pojkvän!
fick ett par rosa kawasakiskor av honom idag (a) nån gillar skämma bort mig o ja gillar d :$ hihi!!!
älskar dig så sjuuuuuukt mkt, ord o handlinar kan inte ens beskriva.
du har mitt hjärta i dina händer helt o hållet, d e bara ditt, ditt, ditt!!! nu o för alltid<33
vill aldrig nånsin förlora dig, du e betyder så mkt, vet inte va ja skulle ta mig till utan dig..
DU GÖR MIG HEL<3


saknar dig sjukt mkt just nu, vill inte sova ensam inatt, vill verkligen inte:'/ <333

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Din pojke . <3

Och du vet om att jag har den mest underbaraste och vackraste flikka på hela jorden ! , haha jaa klart jag gillar att göra , vänj dej ;)! <3



Älskar dig sjukt mkt med, går inte förklara gumman hur mkt jag älskar dig.. men jag har kommit på ett sätt att visa dej hur mkt du verkligen betyder för mej , och hur mkt jag älskar dej ! Och att jag menar vart enda ord & det jag har gjort..



HEMLISEN



Du kommer aldrig förlora mig gumman , det lovar jag, om du kan lova mej att jag aldrig kommer förlora dig ! :$



Och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Du har verkligen öppnat hela mitt hjärta ! <3



Vill inte heller sova ensam inatt:'(



SAKNAR DIG SJUKT MKT !!!



// DIN POJKE NU & FÖRALLTID!<3<3<3

2009-04-15 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0