ja fattar inte..

kan verkligen inte förstå hur vissa människor tänker, ja orkar inte bry mig längre.. d e ju inte till nån nytta..blir ju bara utnyttjad ändå..inget förändras o ändå hoppas ja hela tiden.. nu ger ja upp! vill inte ha me d o göra längre..d förstör bara mitt liv o d vill ja inte riskera längre för har inte varit såhär lycklig på evigheter<3

helgen har väl varit ganska lugn, spenderat den me den bästa<3

blev chockad idag, mamma skulle föra över pengar till mig idag så såg hon att ja hade fått 1200 typ in på mitt konto från mitt försäkringsbolag, från olyckan..:D d mesta av d kommer väl tyvärr gå till mormor & morfar för bilen ja krocka men ändå.. lite mindra skuld till dom..rätt skönt.. hoppas bara på jobb snart nu så ja kan komma hemifrån..jobbigt o bo hemma faktist, man får ju inte precis va ifred på samma sätt :/ menmen.. fixar väl sig nångång!

ÄLSKAR min pojke mer än allt<3<3<3

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: elin

<333

2009-04-20 @ 18:30:26
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: elin

<333

2009-04-20 @ 18:31:07
URL: http://russiinbullee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0