fredag

idag kom mamma o väckte mig redan vid 9 imorse, trodde fan ja skulle dö eller nåt :O haha!! följde me henne till maxi o handla, va ju tvungen att ha handlat till helgen för e ju barnvakt till martin (o marcus)
sen hem o då om mormor o hjälpte mig städa inne i huset lite så d blir gjort..när vi inte orkade mer gick vi hem till mormor o åt tårta o glass :D mkt bättre..
sen lekte ja faktist i trädgården me min kusin o martin, riktigt kul tills dom tyckte d va roligt o stoppa gräs innanför mina kläder xD kliade ju överallt :O hahahaha..menmen sånt man får stå ut me ibland ;) lyckades även göra en halndvålt igen idag :D jättelängesen ja våltade runder som ja gjorde idag, men ja saknar d lite faktist, ska nog försöka träna upp mig lite igen så ja klarar av lite iaf..

nu har ja bara riktigt tråååktig, sitter o väntar på tt min älskling ska sluta..ska väl egentligen till brasseriet sen på nåt "afterbeach" grej, men får väl se hur d blir me d för han verkar sluta sent :/ seeegt..ja som gjort mig fin o allt nu.. nå får gå ner o kolla om ja hittar nåt godis eller nåt o sysselsätta mig me..

pusspuss
/Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0