:)

hejhej!
sitter just nu hemma hos min älskling ensam :/ han e o jobbar..menmen får roa mig själv ett tag..

firade ju marcus o martin igår så vi tog bilen hem till men o min lilla tjockis har ju inget körkort än så ja fick ju köra hem bilen idag igen o så va ja tvungen att gå ner me papper till guldfynd, har nu sökt jobb där me :) duktig e ja, så tänkte ja att ja kunde stanna o nanna hos älskling inatt o åka hem imon istället, måste ändå in till arbetsförmedlingen o få mina jävla papper påskrivna så ja får mina pengar.. men behöver verkligen pengarna nu,, e pank igen :( blääää !!!!

köpte hårfärg till marcus i födelsedagspresent så färgade håret på han igår :) lyckades typ kladda ner hela badrummet o mig själv..hahahah doppade typ tutten i hans hår så fick en fin brun fläck där me xD
sen bad mamma mig att grilla så fck göra d o va snäll, d gick ju som d gick o dom mobba mig massa men ja gjorde så gott ja kunde iaf :D o d gick nästan äta ;)

hmm va har mer hänt för skoj..... eh jo ja o älsklingen körde o hade picknick på nån gård hans släkt hade, hade mkt trevligt me kameror o grejjer xD HAHAHAHAHAH!!! aa ett minne för livet iaf ;)

jag älskar dig<33333

/Malin<3

Kommentarer
Postat av: Din pojke . <3

hihi jaa ett minne för livet :D<33 älskar dig jätte mycket hunhun



<33333333

2009-04-14 @ 23:04:58
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Omeh TJEENA snygging! Du har väl inte glömt att kolla in TorrHumor.com idag? Sveriges torraste sajt!

2009-04-14 @ 23:10:45
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0