Bowlat :D

Pizzorna blev mkt gooda igår :) hihi såklart lixom !  ja o älskling som gjort dom ;)

Idag vakna ja vid 11 när mamma ringde, skulle ju ta bussen till laholm för att åka o bowla me familjen o farmor & farfar..men i sista sekunden kommer vi på att vi kan låna älsklings mammas bil så kan han följa med o bowla :D så vi börnar hem till mig o packar ihop lite saken sen ner till båstad o bowlar det var mkt trevligt ! O mamma vann..vilken liten skrytis hon blev asså :O HAHAHA menmen hade roligt iaf..

sen körde vi me hem till farmor & farfar o åt good smörgårstårta..mumma!!! :D sen bar d iväg till halmstad igen så älskling hann hem till jobbet i tid...o nu sitter ja här ensam o tråkar :/

har iaf sökt jobb o skickat in ansökat till högskolan nu, så duktig ja känner mig ;) vill ju fixa så allt blir bra nu <3

nä nu ska ja klä på mig för eve ringer väl snart, hon kommer in o gör mig sällskap medans ja väntar. går väl en runda i stan eller nåt !

älskar min pojke mer än allt annat på denna jord<3

/Malin<3


Kommentarer
Postat av: Din pojke . <3

hihih det va jätte mysigt bebe:D , hihi snäll farmor och frafar hade du med:D! haha och jag älska erkligen deras smörgåstårta :D! MUMMMMMMMMMMMMS ! <3



sjukt mysigt iaf!



Älskar dej min underbara flickvän! Du är allt man kan önska sig och mycket därtill <3<3<3



ALLTID VI TVÅ !!! <3 <3 <3

2009-04-11 @ 02:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0